Upišite se u bazu

Podsjećamo na rok za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova za KOLOVOZ 2021.

Poduzetnicima kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske tijekom kolovoza 2021. bio obustavljen ili ograničen rad (dalje u tekstu: Odluke) nadoknadit će se svi ili dio fiksnih troškova za kolovoz 2021. godine.
Pravo na nadoknadu fiksnih troškova za kolovoz 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u kolovozu 2021. godine u odnosu na kolovoz 2019. godine bio najmanje 60%.
Iznimno, poduzetnici koji su započeli s radom nakon kolovoza 2019. godine ostvaruju pravo na nadoknadu fiksnih troškova za kolovoz 2021., ako im je pad prihoda/primitaka u kolovozu 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%.
Ako su poduzetnici započeli s radom u prosincu 2020. ili u 2021. godini, nemaju pravo na nadoknadu fiksnih troškova jer ne postoji razdoblje za usporedbu radi izračuna pada primitaka/prihoda.
Nadoknada svih ili dijela fiksnih troškova primjenjuje se na poduzetnike kojima je Odlukama:

  • obustavljen rad ugostiteljskih objekata i pružanja ugostiteljskih usluga na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, odnosno ograničen rad ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom i to isključivo gostima koji sjede za stolovima.

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za KOLOVOZ 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna  do 15. listopada 2021. godine. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“​. ​​

Detaljniji uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za KOLOVOZ 2021.
           
Više informacija vezanih uz izvanredno stanje izazvano širenjem virusa COVID – 19 možete pročitati OVDJE

Povezane novosti

Adria oil – obavijest o novim pogodnostima
Partner Udruženja obrtnika Rijeka, Adria oil d.o.o., obavijestio nas je o novim, izmijenjenim pogodnostima. Nastavno na Uredbu Vlade Republike Hrvatske o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata i stalnim promjenama cijena na tržištu, nažalost, Adria oil je bio primoran, privremeno smanjiti pogodnosti za R1 točilice po derivatima kako slijedi: Eurosuper 95 – 0,20 kn/L Eurodiesel […]
Poziv za dostavu ponude za tečajeve informatike, stranih jezika, knjigovodstva i priprema za maturu
Udruženje obrtnika Rijeka planira, za svoje članove i članove obiteljskog kućanstva, sufinancirati sljedeće tečajeve:INFORMATIKA– osnovne informatičke kompetencije (windows, word, internet, e-mail)– excel– napredni word i excelSTRANI JEZICI– engleski – početni i napredni– talijanski – početni i napredni– njemački – početni i napredniKNJIGOVODSTVO– vođenje knjiga obrtnika– osnove paušalnih obrta– što svaki obrtnik treba znati o knjigovodstvuPRIPREME ZA MATURU– […]
EXPERT, ustanova za obrazovanje: za NULA kuna postanite knjigovođa, web ili mobilni programer
Partner u Zajedničkoj nabavi Udruženja obrtnika Rijeka, škola za strane jezike, informatiku i knjigovodstvo s više od 25 godina iskustva, Expert, omogućava Vam da za NULA kuna postanete knjigovođa, web ili mobilni programer uz vaučere Hrvatsko zavoda za zapošljavanje. Više informacija možete pročitati OVDJE .  U tijeku su upisi u sve programe za odrasle i za […]