Predavanje “Podizanje izvrsnosti usluge u poslovanju s klijentima” održalo se 23.11.2023. u 17:30 sati u Edukacijskom centru Udruženja obrtnika Rijeka.
Sudjelovanje na predavanju bilo je besplatno za sve članove Udruženja obrtnika Rijeka, predavačica Sanja Krmpotić okupljene obrtnike uputila je u smjernice koje mogu pomoći svakom obrtniku u podizanju izvrsnosti usluge u poslovanju s klijentima
Izvrsna usluga i briga o klijentu je preduvjet za dugoročno uspješno poslovanje u svim djelatnostima. Najuspješnijim organizacijama je najvažniji cilj zadržati klijente, koji će ih preporučiti dalje novim klijentima i kupovati više, sa zadovoljstvom. Da bi navedeno ostvarili i povećali svoju konkurentnost na tržištu, uz kvalitetnu temeljnu ponudu vrlo je bitna i uslužna komponenta, koja je u većini slučajeva presudna. Naglasak predavanja će biti upravo na ovoj značajnoj i specifičnoj tematici, te složenoj vještini ophođenja s klijentima neophodnoj za pružanje vrhunske usluge.
Predavačica: Sanja Krmpotić
Mentorica i stručnjakinja za gostoljubivost i lojalnost klijenata. Pomaže organizacijama snažno podići izvrsnost usluge, te povećati komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju.
Sanja Krmpotić, mag. oec.
Konzalting u ugostiteljstvu
Hospitality consulting
Put Lovrankini 8, 51000 Rijeka
+385 98 925 9401
info@sagape.hr
www.sagape.hr



